نویسنده: فرشاد یکشنبه، 04 فروردين 1398
ساعت 18:00

اعلام جزئیات جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 فاقد گردش شب و روز خواهد بود

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از شگفت انگیزترین رویدادهای نمایشگاه GDC 2019، اعلام ساخت بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 توسط دو استودیوی Paradox Interactive و Harsuit Labs بود؛ این بازی در سبک اول شخص نقش آفرینی در دست ساخت قرار داشته و داستان آن در شهر سیاتل روی می‌دهد.

اخیراً Martin Ka’ai Cluney به عنوان کارگردان پروژه‌ی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی شاهد پیشرفت زمان خواهیم بود یا خیر؟ جواب مثبت داد و اعلام کرد که در این عنوان، شاهد گردش شب و روز نخواهیم بود، چراکه تیم توسعه دهنده دلیلی مبنی بر گنجاندن مدت زمان روز (نور خورشید منجر به مرگ خون آشام‌ها می‌شود.) در این بازی نداشته و تصمیم گرفتند که در تمام مدت بازی، بازیکنان در شب به اجرای این عنوان بپردازند.

اجرای یک بازی در شب، چیز جدیدی نیست، در عناوینی نظیر Batman: Arkham City و Vampire: The Masquerade – Bloodlines هم بازیکنان می‌بایست داستان بازی را در شب پیش می‌بردند.

Cluney در رابه با نحوه پیشرفت داستان بازی اعلام کرد:

داستان بازی به روش‌های مختلفی پیشرفت می‌کند، زمانی که به تخت خواب می‌روید، حوادثی در بازی روی خواهند داد.

عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در سه ماهه‌ی اول سال 2020 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 24/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.