نویسنده: فرشاد یکشنبه، 04 فروردين 1398
ساعت 16:00

جزئیات جدیدی در مورد مراحل جانبی بازی Control به اشتراک گذاشته شد

مراحل جانبی بازی Control، از پاداش‌های ارزشمندی بهره‌مند هستند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مراحل جانبی همواره یکی از بخش‌های خنده‌دار در دنیای بازی‌های ویدیویی بوده‌اند، مثلاً عجیب بنظر می‌رسد که وقتی شما به عنوان شخصیت اصلی یک بازی وظیفه‌ی نجات جهان را برعهده دارید و یا قرار است که از یک فاجعه جلوگیری کنید، ناگهان مجبور شوید که پنج گل را برای کسی جمع آوری کنید تا او بتواند برای خود یک فنجان چای درست کند! البته در برخی از بازی‌ها نظیر God of War و The Witcher 3: Wild Hunt، شاهد طراحی فوق العاده‌ای از مراحل جانبی بوده‌ایم.

مراحل جانبی یکی از اجزایی هستند که سازندگان بازی Control توجهی ویژه‌ای به آن دارند و در تلاش‌اند تا با خلق روایت و اهدافی جذاب، به حل مشکل مربوط به مراحل جانبی بپردازند. Mikael Kasurinen به عنوان کارگردان بازی Control اخیراً اعلام کرده است که در داستان اصلی این بازی، شاهد داستانی که در پیش‌روی شخصیت اصلی (Jesse) قرار دارد خواهیم بود اما در مراحل جانبی، با دنیای بازی و گذشته‌ی Jesse بیشتر آشنا خواهیم شد. «بروکی مگز» (Brooke Maggs) به عنوان مسئول داستان سرایی بازی در صحبت با سایت گیم اینفورمر اعلام کرد:

مراحل جانبی یکی از بخش‌های مورد علاقه‌ی من هستند، چون به روش‌های مختلفی به توصیف دنیای بازی می‌پردازند؛ این مراحل اشخاص و NPCهای موجود در دنیای بازی را به شما معرفی خواهند کرد، بنابراین وقتی در داستان اصلی بازی، با شخصیتی به نام Helen Marshall روبرو می‌شوید، بعدها قادر خواهید بود تا از طریق مراحل جانبی، ماموریتی را برای اون انجام داده و از این طریق، به شناخت هر چه بیشتر شخصیت او بپردازید، شناختی که به شما نشان خواهد داد نقش Helen در Bureau چه بوده و چگونه با رهبری تیمی متخصص، از حوادث و رویدادها جلوگیری می‌کند.

مراحل جانبی عنوان Control تنها محدود به بحث روایت داستان نشده و در صورت حضور و تکمیل آن‌ها، بازیکنان جوایز قابل توجهی را دریافت خواهند کرد که شامل توانایی‌های مهمی در بازی می‌شوند؛ Kasurinen در این خصوص اعلام کرد:

بسیاری از جوایزی که از طریق مراحل جانبی به بازیکنان داده می‌شوند، در روند بازی بسیار مهم خواهند بود؛ بطور مثال اگر شما سپری (که از طریق تکمیل یکی از ماموریت‌های جانبی به بازیکنان داده می‌شود.) در اختیار نداشته باشید، در نبردها چه خواهید کرد؟ عدم در اختیار داشتن این سپر، نبردهای بازی را برای شما بسیار سخت خواهد کرد؛ بدست آوردن این سپر اختیاری است اما اگر به آن علاقه‌ای ندارید، بدنبالش نروید.

با توجه به صحبت‌های سازندگان، بنظر می‌رسد که بازیکنان دلایل قابل توجهی جهت انجام و تکمیل مراحل جانبی عنوان Control خواهند داشت.

عنوان Control در تاریخ 27 اوت (برابر با پنجم شهریور ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 24/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.