نویسنده: فرشاد یکشنبه، 04 فروردين 1398
ساعت 14:00

بزودی از سرویس جدید بازی اپل رونمایی خواهد شد

براساس گزارشات، اپل بزودی از سرویس جدید بازی خود رونمایی خواهد کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گزارش بلومبرگ، شرکت «اپل» (Apple» در حال ساخت سرویس ویژه‌ای برای اشتراک بازی‌ها در اپ استور است و برخلاف رونمایی‌های اخیر گوگل (Google Stadia)، سونی (PlayStation Now) و یا مایکروسافت (Microsoft's xCloud)، سرویس اپل مبتنی بر تکنولوژی ابری نخواهد بود.

در این سرویس جدید، شرکت اپل عناوینی را از سازندگان آن‌ها گرفته و در دسترس بازیکنان آیفون و آیپد قرار خواهد داد ، البته این دسترسی به ازای پرداخت هزینه‌ای ماهیانه خواهد بود.

یکی از منابع اعلام کرد که شرکت اپل، براساس تعداد دفعاتی که یک عنوان توسط بازیکنان اجرا می‌شود، به سازنده‌ی آن پول پرداخت خواهد کرد. براساس گزارش منتشر شده، این سرویس تنها بازی‌های پولی را مورد هدف قرار داده و عناوین Free ro Play در آن جایی ندارند. هنوز زمان رونمایی از این سرویس جدید مشخص نیست اما بنظر می‌رسد که شرکت اپل در رویداد روز دوشنبه‌ی خود قصد معرفی این سرویس را نداشته باشد و بجای آن، در کنفرانسی در ماه ژوئن، دست به معرفی سرویس جدید خود خواهد زد..

براساس گفته‌ی تحلیلگری به نام «سرکان توتو» (Serkan Toto) مدلی شبیه به سرویس مد نظر شرکت اپل، در حال حاضر در کشور ژاپن در دسترس بازیکنان قرار دارد؛ او همچنین متذکر شد که اگر قرار باشد عناوین Free to Play از این سرویس جدا شوند، بنابراین بازی در دست ساخت Mario Kart Tour شرکت نینتندو نیز قابلیت حضور در این سرویس جدید را نخواهد داشت.

فرشاد | اخبار | 24/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.