نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 بهمن 1398
ساعت 09:00

تریلر جدید DOOM Eternal پیش‌نمایشی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به پیش‌نمایش‌های اخیر DOOM Eternal، حالا ویدیوهای بیشتری از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است.

وب‌سایت Game Informer و استودیو id Software، اخیرا یک رویداد پیش نمایش برای بازی در صف عرضه DOOM Eternal برگزار کردند که به این ترتیب، حالا ویدیوهای زیادی از مکانیک‌های پلتفرمینگ، طراحی‌های محیطی، مبارزات و ... از این عنوان در محیط اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. لازم به ذکر است که درحال حاضر ویدیوهای مختلف و طولانی زیادی از بازی منتشر شده که در صورتی که قصد ندارید تا پیش از تجربه بازی، نکات مختلف آن را جلوتر مشاهده کنید، بهتر است از دیدن ویدیو زیر خودداری کنید.

 

با توجه به گیم‌پلی و توضیحات سازندگان، در صورتی که پیش از این بازی DOOM عرضه سال ۲۰۱۶ را تجربه کرده باشید تقریبا مشخص خواهد بود که بازی جدید در کدام چارچوب‌ها قرار می‌گیرد. گیم‌پلی کاملا اکشن و اسلشر که حالا شخصیت‌ها مجهز به سلاح‌هایی حتی مرگبارتر برای نابود کردن دشمنان هم شده‌اند. از دیگر نکات گیم‌پلی، مگانیک‌های جالب پلتفرمینگ یا سکوبازی این عنوان است که برخی مکانیک‌ها نظیر پرش و آویزان شدن از لبه‌ها و سپس پرش بلافاصله در این حالت، از انیمیشن‌های جالب‌توجهی استفاده می‌کنند.

بازی DOOM Eternal ساخته استودیو id Software، قرار است در روز ۲۰ مارس (۱ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود و احتمال عرضه نسخه نینتندو سوییچ نیز وجود دارد. با در نظر گرفتن حجم گیم‌پلی‌های منتشر شده در سطح اینترنت و کیفیت بالای بازی، بعید به نظر می‌رسد که Bethesda تاخیری را در این موعد عرضه اعلام کند. پیرامون روند ساخت بازی، سازندگان اخیرا به این هم اشاره کرده بودند که برای رساندن بازی به این کیفیت و آماده‌سازی برای تحویل در موعد عرضه اعلام شده، تقریبا کل یک سال گذشته را در شرایط «کرانچ» گذرانده بودند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.