نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 اسفند 1398
ساعت 09:00

ویدیو جدید 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی RE3 Remake را نمایش می‌دهد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا ویدیو جدیدی از دموی بازی Resident Evil 3 Remake و گیم‌پلی شخصیت جیل منتشر شده است.

طرفداران دنیای Resident Evil، کم‌تر از یک ماه دیگر به راکون سیتی بازمی‌گردند تا یک بار دیگر همراه با شخصیت جیل ولنتاین، از این شهر ویروسی و پر از زامبی فرار کنند. با در نظر گرفتن عرضه بسیار نزدیک Resident Evil 3 Remake و وعده قبلی کپ‌کام از انتشار دمو عمومی از این بازی، اخیرا گیم‌پلی ویدیو طولانی نیز از این دمو منتشر شده است.

گیم‌پلی ویدیو جدید از نسخه دمو بازی Resident Evil 3 Remake، اولین بار از طریق کانال یوتیوبی Capcom TV و در قالب یک برنامه زنده لایواستریمی حدودا دو ساعته به نمایش گذاشته شد که در آن سازندگان پیرامون بازی صحبت‌های مختلفی نیز انجام دادند. در گیم‌پلی ویدیو منتشر شده از این کانال که حدود ۱۳ دقیقه هم طول دارد، بازیکن کنترل شخصیت «جیل ولنتاین» را برعهده دارد و باید در بازسازی شهر راکون با خیابان‌های عریض‌تر و کوچه‌ها و ساختمان‌های بسیار بیشتر راه خود را برای فرار از شهر و مبارزه با زامبی‌ها پیدا کند. جدای از نمایش این گیم‌پلی تریلر جدید از کانال یوتیوبی Capcom TV که به زبان ژاپنی دنبال می‌شود، نسخه‌های طولانی‌تر و به زبان انگلیسی نیز انتشار یافته که شما در ادامه می‌توانید حدود ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی ویدیو جدید از دموی Resident Evil 3 Remake را مشاهده کنید.

 

بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.