نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 اسفند 1398
ساعت 09:00

بازی بتل رویال Call of Duty Warzone با انتشار تریلر رسمی معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن با انتشار یک تریلر رسمی، سرانجام بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone را رونمایی کرد.

پس از هفته‌ها درز اطلاعاتی، شایعه و گمانه‌زنی از عرضه ماد بتل رویال اختصاصی بازی Call of Duty: Modern Warfare، اکتیویژن سرانجام از بازی Call of Duty: Warzone رونمایی رسمی کرده است. پیرامون این بازی که قرار است به صورت مستقل از Modern Warfare و به شکل رایگان و free to play عرضه شود،تقریبا همه اطلاعات مهم از قبل به بیرون درز کرده بود و طرفداران از نوع گیم‌پلی، نقشه‌ها و ... مطلع بودند. در هر صورت، این بازی اخیرا با انتشار یک تریلر رسمی معرفی شده و قرار است از ادامه امروز ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) در دسترس کاربران قرار بگیرد. شما در ادامه تریلر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، این بازی برخلاف ماد بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 یعنی Blackout، قرار است به صورت یک بازی کامل و مستقل عرضه شود. حالت بتل رویال این بازی، می‌تواند تا ۱۵۰ بازیکن در خود جای دهد و شامل یک نقشه بسیار بزرگ به همراه سلاح‌ها و وسایل نقلیه گوناگون نیز هست. براساس تریلری که منتشر شده، این بازی از دو حالت اصلی تشکیل می‌شود که در ماد Plunder، بازیکنان باید به جمع‌آوری پول و انتقال آن به خانه بپردازند و در ماد سنتی Battle Royal نیز همه بازیکنان در قالب تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند. گفتنی است که این بازی از قابلیت کراس-پلی و همچنین cross-progression نیز پشتیبانی می‌کند و بازیکنان با داشتن یک اکانت و Activision ID می‌توانند با بازیکنان پلتفرم‌های دیگر نیز رقابت کنند یا پیشرفت‌های انجام شده از یک پلتفرم را در پلتفرم دیگر نیز استفاده کنند. اکتیویژن همچنین درباره Gulag یا bounties اطلاعاتی دراختیار نگذاشته و انتظار می‌رود که این موارد نیز به زودی معرفی شوند.

با توجه به عرضه رایگان این بازی، بازیکنان کنسولی پلی‌استیشن 4 نیازی به دراختیار داشتن اشتراک PS Plus ندارند، اما کاربران ایکس‌باکس بایستی برای تجربه بازی حتما حق اشتراک Xbox Live Gold را تهیه کنند. بازی احتمالا شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یا microtransactions نیز می‌شود که انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از آن منتشر شود. این عنوان جدید بتل رویال، تا ساعاتی دیگر در دسترس بازیکنان پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.