نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 خرداد 1399
ساعت 09:00

بازی Project Cars 3 همراه با موعد عرضه رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Slightly Mad با انتشار یک تریلر از بازی Project Cars 3 رونمایی و موعد عرضه برای تابستان 2020 را تایید کرد.

استودیو Slightly Mad به صورت رسمی و با انتشار یک تریلر از بازی سبک ریسینگ یا مسابقه‌ای Project Cars 3 رونمایی کرد. با توجه به تریلر، استودیو وعده داده که نسخه جدید سری Project Cars از نظر بصری و گرافیکی ارتقا پیدا کرده و همچنین ویژگی‌های سفارشی‌سازی زیادی هم در مواردی نظیر ماشین‌ها و شخصیت‌ها وارد بازی شده است. شما در ادامه تریلر رونمایی از بازی Project Cars 3 را که البته تاریخ عرضه آن درحال حاضر فعلا به صورت تابستان 2020 ذکر شده را مشاهده می‌کنید.

 

بازخوردهای اولیه درباره آخرین پروژه Slightly Mad گرچه تحسین برخی‌ها را درباره گرافیک مناسب بازی به دنبال داشته، ولی برخی دیگر از طرفداران هم از اینکه نسخه جدید سری بیش از پیش حالت arcade بگیرد اظهار نگرانی کردند. گفتنی است که حرکت بیشتر به سمت حالت arcade در نهایت باعث ناامیدی طرفداران قدیمی‌تر می‌شود که بیشتر مایل به تجربه گیم‌پلی از نوع شبیه‌سازی هستند. برای مثال در Project Cars 2 ویژگی‌هایی نظیر شبیه‌سازی شرایط جوی و آب و هوا وجود داشت که روی نحوه رانندگی تاثیرگذار بود و گرچه مورد پسند طرفداران حرفه‌ای تر قرار داشت، ولی این گونه موارد ممکن است رضایت طرفداران و بازیکنان عادی را جلب نکند.

بنا به اطلاعات تریلر، بازی Project Cars 3 در پنجره زمانی تابستان 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.