نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 تیر 1399
ساعت 12:00

در تریلر جدید Watch Dogs: Legion تاریخ عرضه بازی مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در رویداد شب گذشته Ubisoft Forward، سرانجام تاریخ عرضه بازی Watch Dogs: Legion را اعلام کرد.

رویداد خبری شب گذشته Ubisoft Forward، تقریبا به صورت کامل به بازی‌هایی اختصاص داشت که از قبل معرفی شده بودند. یکی از این عناوین، بازی Watch Dogs: Legion بود که درواقع در E3 سال گذشته رونمایی شد و وقایع داخلی یوبی‌سافت در سال 2019، باعث تاخیر خوردن عرضه همه بازی‌های در صف عرضه، از جمله این بازی شد. با توجه به تریلر سینماتیک جدید Watch Dogs: Legion، طرفداران این سری حالا می‌دانند که در چه تاریخی امکان تجربه جدید بازی واچ داگز را پیدا می‌کنند. شما در ادامه تریلر سینماتیک جدید Watch Dogs: Legion را مشاهده می‌کنید.

 

بازی Watch Dogs: Legion در دنیایی آینده‌گرایانه اما پادآرمانی شهر لندن جریان پیدا می‌کند، جایی که همه المان‌های آشنای سری از جمله هک کردن و گروه‌هایی نظیر DedSec و ... بازگشته‌اند. در این بازی گروه‌های خلافکار نیز از جمله گروه فعال در بازار سیاه به رهبری شخصی به نام Mary Kelley هم معرفی می‌شود. بازیکن می‌تواند از افراد و مهارت‌های این گروه‌ها برای تجربه مراحل جدید و متفاوت نیز استفاده کند. در مجموع با توجه به امکان جذب افراد مختلف، مهارت‌های ویژه نیز برای بازیکن در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان از آن‌ها برای پیگیری مراحل با استراتژی‌های مختلف استفاده کرد. یوبی‌سافت جدای از این تریلر، یک تریلر گیم‌پلی جداگانه نیز منتشر کرده که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

براساس تیزر جدید، بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه خواهد شد. عرضه بازی برای کنسول‌های نسل نهمی نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.