نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 22 تیر 1399
ساعت 18:00

تریلری جدید و اکشن محور از بازی Serious Sam 4 منتشر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Devolver Digital به تازگی تریلر جدیدی از Serious Sam 4: Planet Badass را منتشر کرده که شامل گیم‌پلی اکشن بازی است.

Croteam و Devolver Digital، اخیرا تریلر دیگری از بازی Serious Sam 4: Planet Badass را این بار با محوریت نمایش گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز این بازی منتشر کردند. این تریلر، یک بار دیگر هسته همیشگی گیم‌پلی سری یعنی اکشن‌های سریع را به نمایش می‌گذارد، که در بازی جدید نیز به خوبی پیاده‌سازی شده و طرفداران قدیمی‌تر سری، کاملا با آن آشنایی دارند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

در Serious Sam 4، شخصیت اصلی سری یعنی Sam “Serious” Stone یک بار دیگر برای ماجراجویی جدید بازگشته و باید با دشمنان مختلف، از جمله برخی دشمنان کلاسیک نظیر Werebull، Rocketeer و Kleer مبارزه کند. او این بار در محوطه‌هایی قرار می‌گیرد که حالا دشمنان از نظر تعداد بیش از هر زمان دیگری حمله می‌کنند و سم نیز به انواع اسلحه‌های جدید و البته قدیمی دسترسی خواهد داشت.

پیرامون این بازی، قبلا حالت کو-آپ یا مشارکتی آنلاین نیز تا چهار بازیکن آنلاین تایید شده بود. بازی به علاوه جدای از مراحل اصلی داستانی، از تعداد زیادی مراحل جانبی یا سایدکوئست نیز تشکیل می‌شود.تاریخ عرضه دقیق Serious Sam 4 هنوز فاش نشده، ولی اعلام شده که این بازی در آگوست 2020 برای پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. عرضه نسخه کنسولی Xbox One و PS4 نیز برای سال 2021 تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.