نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 مهر 1399
ساعت 12:00

انتشار تریلر داستانی رسمی Serious Sam 4

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Devolver Digital تریلر جدیدی از بازی در صف عرضه Serious Sam 4 را منتشر کرده که حالا بیشتر روی داستان بازی تمرکز دارد.

همان‌طور که طرفداران قدیمی این سری نیز به خوبی با آن آشنا هستند، جدیدترین بازی مجموعه یعنی Serious Sam 4 نیز یک بازی شدیدا اکشن است که بازیکن از طریق شخصیت سم، با دسته‌های بسیار پرشماری از دشمنان خواهد جنگید. این بازی که البته تاکنون چند مرتبه هم با تاخیر در عرضه مواجه بوده، درنهایت از روز آینده رسما برای PC منتشر می‌شود تا طرفداران را یک بار دیگر، وارد این دنیای پر جنب و جوش و با گیم‌پلی دیوانه‌وار کند. به همین مناسبت، Devolver Digital اخیرا تریلر جدیدی از بازی را منتشر کرده که این بار روی داستان بازی تمرکز دارد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به اینکه این تریلر با عنوان «تریلر داستانی رسمی» منتشر شده، جالب‌توجه است که ریتم همیشگی اکشن کم‌تر در این ویدیو به چشم می‌خورد که این البته از زمان ظاهر شدن شخصیت اصلی تغییر می‌کند. Serious Sam 4 از فردا 24 سپتامبر (3 مهر) برای پلتفرم‌های پی‌سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان، طرفداران برای تجربه نسخه کنسولی بازی بایستی تا چند ماه دیگر و سال 2021 صبر کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.