نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 مهر 1399
ساعت 09:00

تریلر ویژه شروع دوره پیش خرید Xbox Series X منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با شروع دوره پیش خرید کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت، تریلر ویژه این دوره برای Xbox Series X منتشر شده است.

پس از مدت‌ها انتظار و ماه‌ها شایعه، گزارش، خبرهای غیررسمی و رسمی و کمپین‌های تبلیغاتی، دیگر مدت زمان چندان زیادی تا شروع تعطیلات پایان سال 2020 باقی نمانده و صنعت گیم حالا شاهد شروع دوره پیش خرید کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series X/S است. مایکروسافت از مدتی قبل وعده شروع این روز را داده بود و حالا که این موعد فرا رسیده، کمپانی تریلر ویژه‌ای را با عنوان Power Your Preorder برای Xbox Series X به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

Xbox Series X که با قیمت 500 دلار قابل پیش خرید است، کنسول بالارده و از نظر سخت‌افزاری قدرتمندتر مایکروسافت برای تجربه عناوین نسل نهمی است. به گفته اسپنسر، این کنسول جامعه بازیکنان حرفه‌ای و طرفداران سرسخت را هدف قرار داده که این، در مقابل دیگر کنسول نسل نهمی شرکت یعنی Xbox Series S قرار می‌گیرد. گفتنی است که این کنسول نیز حالا با قیمت 300 دلار قابل پیش خرید است، که یک برچسب قیمتی فوق‌العاده عالی و اقتصادی برای شروع نسل نهم محسوب می‌شود. هر دو کنسول از پردازشگر، پردازشگر گرافیکی هم‌خانواده سود می‌برند که البته درباره Series S، توان پردازش گرافیکی حدود 4 ترافلاپس (در مقابل حدود 12 ترافلاپس Series X) است. به علاوه Series S به میزان 6 گیگابایت حافظه رم پایین‌تری به نسبت Series X دارد.

هر دو کنسول Xbox Series X/S از روز 10 نوامبر (20 آبان) به صورت رسمی در بازارای جهانی توزیع می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.