نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 22 تیر 1399
ساعت 12:00

تریلر ژاپنی Ghost of Tsushima شامل گیم‌پلی، مبارزات و داستان است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک هفته تا عرضه رسمی بازی، تریلر نسخه ژاپنی Ghost of Tsushima منتشر شد.

جدیدترین ساخته استودیو Sucker Punch Production یعنی بازی Ghost of Tsushima، هفته آینده برای PS4 منتشر خواهد شد. این یک بازی جهان‌باز و تاریخی در ژاپن عصر فئودال است، که به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تاریخ استودیو ساکرپانچ نیز معرفی می‌شود. به تازگی تریلر جدیدی از این بازی در نسخه ژاپنی آن منتشر شده، که شامل سکانس‌های سینماتیک، گیم‌پلی، مبارزات، گردش در محیط و موارد داستانی می‌شود. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

وقایع تاریخی این بازی، برپایه دوره هجوم مغول‌ها به جزایر ژاپن در قرن سیزدهم است؛ جایی که در جزیره سوشیما، شخصیت اصلی بازی یعنی «جین ساکای» به عنوان یک سامورایی تعلیم‌دیده و شرافتمند، باید از جزیره و مردم آن دفاع کند. این شخصیت در ادامه و پس از تسخیر جزیره، می‌تواند مثل یک مبارز سامورایی یا یک شبح انتقامجو به مقابله با مغول‌ها بپردازد. در این بازی، یک حالت تصویر سیاه و سفید نیز وجود دارد که به عنوان «Kurosawa Mode» قابل انتخاب است؛ عنوانی که به افتخار یک فیلمساز سامورایی افسانه‌ای برای این حالت در نظر گرفته شده است.

بازی Ghost of Tsushima که خریداران نسخه دیجیتالی آن، امکان پری لود دیتای بازی را نیز پیدا کردند، در روز 17 جولای (27 تیر) از طریق پلی‌استیشن 4 قابل تجربه خواهد بود. نقد و بررسی‌های این بازی نیز از روز 14 جولای (24 تیر) اجازه انتشار پیدا می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.