نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 تیر 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید Ghost of Tsushima وعده یک داستان دراماتیک را می‌دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درفاصله حدود دو هفته تا عرضه، تریلر سینماتیک جدید بازی Ghost of Tsushima وعده یک روایت داستانی دراماتیک را می‌دهد.

انحصاری بزرگ بعدی PS4، یک IP کاملا جدید و جهان‌باز است که با توجه به نمایش‌ها، تاکنون به خاطر انتخاب یک دوره تاریخی واقعی از ژاپن فئودال، گرافیک و منظره‌های خیره‌کننده، گیم‌پلی و مکانیک‌های مبارزاتی و ... تحسین‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است. آخرین ساخته استودیو Sucker Punch یعنی Ghost of Tsushima، پس از چند سال انتظار حالا حدود دو هفته با عرضه رسمی فاصله دارد. پیرامون این بازی، ساکر پانچ به تازگی تریلر کوتاه و سینماتیک جدیدی را منتشر کرده که با عنوان «A Storm is Coming»، به زمینه‌های داستانی بازی می‌پردازد. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر جدید Ghost of Tsushima البته شامل سکانس گیم‌پلی خاصی نیست و به صورت سینماتیک، هسته خط داستانی دراماتیک بازی را نشان می‌دهد؛ جایی که «جین» به عنوان شخصیت اصلی داستان و یک سامورایی شرافتمند، خود را در مسیر تبدیل شدن به شخصی متفاوت می‌بیند. او باید پس از هجوم مغول‌ها و تسخیر محل زندگی، بین درس‌هایی که به عنوان سامورایی شرافتمند آموخته یا تبدیل شدن به یک انتقامجو یکی را انتخاب کند.

بازی Ghost of Tsushima در روز 17 جولای (27 تیر) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.