نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 تیر 1399
ساعت 09:00

تریلر Avengers شخصیت MODOK را به عنوان ضدقهرمان اصلی معرفی می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس، تریلر جدیدی را برای بازی Marvel’s Avengers منتشر کردند که روی داستان و کاراکترها تمرکز دارد.

کمپانی Square Enix به تازگی تریلر تازه‌ای از بازی در صف عرضه Marvel’s Avengers منتشر کرده که این بار تمرکز روی موارد داستانی است. در این تریلر، یکی از سازمان‌های ضدقهرمانی کامیک‌های مارول یعنی AIM و رهبر این سازمان یعنی George Tarleton یا همان MODOK معرفی می‌شوند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید بازی اونجرز، شخصیت Kamala Khan به عنوان یکی از ابرقهرمانان بازی در مقطعی دیده می‌شود که قدرت‌های جدید کسب کرده و در ادامه با سازمان AIM و Tarleton برخورد می‌کند. این سازمان ظاهرا با ادعای کمک کردن به این شخصیت ارد خط داستانی او می‌شود. پس از این نیز Kamala با اعضای گروه از هم پاشیده Avengers ملاقات می‌کند و سعی می‌کند تا اعضای این تیم را مجددا با یکدیگر متحد کند.

با توجه به نزدیک شدن به موعد عرضه این بازی، انتظار می‌رود که اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس به تدریج اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را به اشتراک بگذارند. Marvel’s Avengers قرار است در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا عرضه شود. انتشار بروزرسانی رایگان و ارتقادهنده نسل نهمی بازی نیز برای PS5 و Xbox Series X تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.