نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 22 مرداد 1399
ساعت 15:00

ویدیو غیررسمی از آنباکسینگ کنترلر Xbox Series X منتشر شده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درزهای خبری پیاپی درباره کنترلر سفیدرنگ Xbox Series X حالا به انتشار ویدیو آنباکسینگ این مدل تاییدنشده رسیده است.

مایکروسافت در نوامبر/آبان امسال مدل جدید و نسل بعدی کنسول‌های بازی ایکس‌باکس، یعنی Xbox Series X را عرضه می‌کند؛ کنسول قدرتمندی که جانشین Xbox One است و تاکنون خبرهای مختلفی هم درباره آن منتشر شده است. در این ارتباط، کمپانی تاکنون فقط یک مدل از کنسول یعنی Xbox Series X با رنگ مشکی را معرفی کرده و گرچه شایعات بسیار زیادی درباره مدل ارزان قیمت‌تر نیز وجود داشته، ولی در این ارتباط تاکنون گزارش رسمی از جانب مایکروسافت منتشر نشده است. شایعات و گمانه‌زنی‌ها، در طول چند هفته اخیر شدت بیشتری نیز گرفته که خصوصا به انتشار تصاویر لیک شده از مدل سفیدرنگ کنترلر Xbox Series X مربوط است.

تاکنون چند تصویر از کنترلر سفیدرنگ و حتی بسته بندی آن منتشر شده بود، ولی به تازگی ویدیویی از باز کردن بسته‌بندی این کنترلر نیز لیک شده که درنوع خود جالب‌توجه است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

انتشار این ویدیو در فضای مجازی، از جهات بسیاری جالب است. مایکروسافت و کنسول بعدی ایکس‌باکس، روزها و هفته‌های نسبتا زیادی را با انتشار درزهای خبری می‌گذرانند و انتشار ویدیو آنباکسینگ از کنترلری که هنوز رسما معرفی نشده به نقطه اوج این درزهای اطلاعاتی تبدیل شده است. براساس ویدیو، کنترلر سفیدرنگ جدید ایکس‌باکس، دقیقا کارایی مشابهی مانند کنترلر معرفی شده مشکی دارد که این شامل ظاهر مشابه کنترلر ایکس‌باکس وان، دکمه جدید Share، استفاده از باطری‌های قلمی و ... است. این کنترلر روی هر دو مدل Xbox Series X و Xbox Series S که این مدل هم البته هنوز رسما تایید نشده کار می‌کند. کنترلر روی ویندوز 10، اندروید و iOS نیز پشتیبانی می‌شود. از دیگر نکات جالب این آنباکسینگ، قرار داشتن 14 روز اشتراک Xbox Game Pass Ultimate در داخل بسته‌بندی کنترلر است.

با توجه به همه این درزهای خبری، به نظر بدیهی باشد که مایکروسافت برای به دست گرفتن کنترل فضای خبری به زودی از سخت‌افزار دیگری از خانواده کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس رونمایی کند. انتظار می‌رود که مدل دوم این کنسول‌ها یعنی Xbox Series S، از نظر برچسب قیمتی ارزان‌تر از مدل قدرتمندتر Series X باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.