نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 17 مرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر چدیدی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد اخیر State of Play تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time پخش شد.

سونی طبق اعلام قبلی، اپیزود جدیدی از برنامه خبری و استریمی State of Play را برگزار کرد که در طی آن، به بازی در صف عرضه Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز پرداخته شد. این شامل نمایش تریلر جدیدی از بازی و معرفی شخصیت‌های قابل بازی جدید، مراحل، پوسته‌ها و سکانس‌های گیم‌پلی بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید.

 

همان‌طور که مشاهده می‌شود، در این بازی تعداد بسیار زیادی مرحله برای بازی وجود دارد. جدای از آن، شخصیت‌های بیشتری هم قابل انتخاب هستند که کاراکتر Dingodile یکی از آن‌هاست. او ظاهرا تا قبل از شروع وقایع بازی، زندگی ساده‌ای را با اداره رستوران به دست آورده که با نابود شدن آن، مجددا به ماجراجویی برمی‌گردد. موضوع تایید شده بعدی، این است که بازیکنان امکان تجربه مجدد مراحل تکمیل شده را هم پیدا می‌کنند که این شامل سفارشی‌سازی مراحل هم می‌شود. برای مثال حالت سیاه و سفید کردن یا نئون کردن محیط‌ها از آن جمله هستند.

در این بین بازی اجازه استفاده از آیتم‌های تزئینی و پوسته‌ها را برای همه شخصیت‌ها نیز می‌دهد. به گفته اکتیویژن، همه این آیتم‌ها از طریق خود بازی نیز قابل کسب هستند و نیازی به بخش خرید درون برنامه‌ای در کار نیست.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در 2 اکتبر (11 مهر) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.