نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر گیم پلی جدید Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Ratchet and Clank: Rift Apart مطابق اعلام قبلی، تریلر گیم‌پلی جدیدی را در رویداد Gamescom Opening Night Live دریافت کرد.

یکی از مورداستقبال‌ترین دموها در جریان رویداد نمایش عناوین PS5، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بود که جدای از رونمایی، تریلر گیم‌پلی کوتاهی هم از آن منتشر شد. پیرامون این بازی، از مدتی قبل فاش شده بود که در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live، طرفداران می‌توانند منتظر نمایش گیم‌پلی طولانی‌تری برای بازی باشند. شما در ادامه این تریلر گیم‌پلی هفت دقیقه‌ای را مشاهده می‌کنید.

 

گیم‌پلی نمایش داده شده، به نظر همان مرحله و بخشی از بازی است که در تریلر گیم‌پلی قبلی نیز دیده شد، با این حال این مرتبه شاهد نمایش طولانی‌تری از گیم‌پلی بازی هستیم. درست مثل تریلر قبلی، Ratchet and Clank: Rift Apart در حال اجرا روی PS5 بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد. در این دمو نیز مشابه دمو قبلی، بازی به خوبی می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های جدید کنسول نسل بعدی سونی را به نمایش بگذارد. جزئیات بسیار بالای محیط و تکسچرها، نورپردازی پیشرفته، جابجایی لحظه‌ای و آنی بین دنیاها با توجه به سرعت بالای SSD و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگی‌هایی هستند که با توجه به تکنولوژی‌های جدید PS5 ممکن شدند.

در جریان این رویداد، سازندگان بازی درباره ویژگی‌هایی نظیر گجت‌های جدید، سلاح‌های جدید و ... نیز صحبت کردند. استفاده کامل از دو ویژگی جدید کنترلر DualSense یعنی haptic feedback و adaptive triggers نیز از دیگر مواردی بودند که مورد توجه قرار گرفتند. در ارتباط با تاریخ عرضه، هنوز مشخص نیست که این بازی در چه زمانی منتشر خواهد شد، با این حال سازندگان اشاره کردند که آن‌ها همچنان برنامه عرضه بازی در پنجره لانچ PS5 را دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.