نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 شهریور 1399
ساعت 12:00

معرفی بازی Gotham Knights همراه با تریلر و تایید حالت کوآپ

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر رونمایی عنوان بعدی WB Games Montreal یعنی Gotham Knights، کاراکتر بتمن ظاهرا از داستان بازی حذف شده است.

پس از رونمایی از بازی راک‌استدی، استودیو WB Games Montreal نیز سرانجام از پروژه بعدی خود رونمایی کرده است. وقایع داستانی این بازی که Gotham Knights نام دارد، حالا در دنیایی جریان پیدا می‌کند که حالا دیگر شخصیت بتمن در آن حضور ندارد و بروس وین/بتمن، متحدانش را دعوت به دنبال کردن ماموریت او برای دفاع از شهر در مقابل تبهکاران می‌کند. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به تریلر، چهار شخصیت Robin، Nightwing، Batgirl و Red Hood در شهر گاتهام دیده می‌شوند که هر کدام از کاراکترها قابل انتخاب بوده و مجموعه مکانیک‌ها و گیم‌پلی مخصوص به خودشان را هم دارند. این بازی نیز مشابه Suicide Squad: Kill the Justice League قابل بازی به صورت کوآپ یا مشارکتی آنلاین نیز هست، و تا ۴ بازیکن می‌توانند کمپین مشترکی را با مشارکت هم بازی کنند. برای این بازی جدای از تریلر رونمایی سینماتیک، یک تریلر گیم‌پلی نیز منتشر شده که می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید.

در این بازی تعدادی ویژگی جدید گیم‌پلی، خصوصا در بخش مبارزات دیده می‌شود، که از آن جمله می‌توان به حملات ترکیبی و تیمی و همچنین درجه یا Level برای دشمنان و امتیاز XP اشاره داشت. WB Games همچنین گفته که شهر گاتهام حالا بیش از هر زمان دیگری زنده و پویا است، و در آن چالش‌های جدید زیادی وجود خواهد داشت. استودیو همچنین ارائه محتواهای بیشتر پس از عرضه بازی را نیز تایید کرده است. این استودیو به علاوه تایید کرده که وقایع این بازی، در دنیای داستانی Batman: Arkham قرار نمی‌گیرد.

Gotham Knights قرار است در سال 2021 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.