نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر گیم پلی Watch Dogs: Legion در رویداد Future Games Show

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت تریلر گیم‌پلی جدیدی از Watch Dogs: Legion به نمایش گذاشه که روی جذب افراد جدید در گروه DedSec تمرکز دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی که برای بازی در صف عرضه Watch Dogs: Legion معرفی شده، امکان جذب افراد مختلف از میان شهروندان، و در ادامه کنترل کردن و بازی کردن با هر کدام از آن‌ها در طی مراحل مختلف است. این یک ویژگی جاه‌طلبانه از جانب سازندگان بازی است که اعمال می‌شود و بازیکن می‌تواند تنوع زیادی را به گیم‌پلی اضافه کند. یوبی‌سافت اخیرا تریلر جدیدی از این بازی را در رویداد Future Games Show گیمزکام به نمایش گذاشته که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

گیم‌پلی ویدیو جدید Watch Dogs: Legion، حالا روی جذب یک پرورش‌دهنده زنبور عسل در گروه DedSec تمرکز دارد. این شخص مثل دیگر شهروندان، دارای مهارت‌های منحصر به فرد و به خصوصی است که در صورت جذب شدن در گروه، بازیکن امکان کنترل کردن و دنبال کردن بازی از طریق او را پیدا می‌کند. برای جذب این شخص در گروه، بازیکن فعالیت‌های مشخصی را انجام می‌دهد تا او را برای این کار قانع کند. این شامل از بین بردن اطلاعات ربوده شده توسط شرکت Albion (ضد قهرمان اصلی بازی) است که پس از انجام این کار، این پرورش‌دهنده زنبور عضویت در گروه ددسک را قبول می‌کند.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ 29  اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.