نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 شهریور 1399
ساعت 09:00

تمرکز تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Valhalla روی موجودات اساطیری

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدیدی که یوبیسافت از Assassin’s Creed Valhalla به نمایش گذاشته، برخی موجودات و دشمنان اساطیری و تخیلی به نمایش گذاشته می‌شوند.

عناوین مختلف سری Assassin’s Creed، همیشه از یک بخش تاریخی تشکیل شده‌اند که بازیکن با قرار گرفتن در یک دوره تاریخی مهم، می‌تواند در یک دنیای جهان‌باز به گردش بپردازد. در بازی بعدی سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla، دوره تاریخی قرن نهم در شمال اروپا، و عصر وایکینگ‌ها مورد توجه است که این عصر جدای از ثبت واقعیات تاریخی، همیشه شامل داستان‌های فولکلور اساطیری هم بوده است. درست مثل دو بازی قبلی Origins و Odyssey، در بازی بعدی اساسینز کرید نیز سازندگان به این داستان‌های اسطوره‌ای و نمایش موجودات اساطیری و تخیلی خواهند پرداخت. با توجه به گزارش اخیر در همین زمینه و نمایش تریلر گیم‌پلی جدید، به نظر می‌رسد که در Valhalla تمرکز زیادی روی این نوع موجودات وجود داشته است. شما در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر جدید بازی اساسینز کرید والهالا که در طی رویداد Future Games Show منتشر شده، سازندگان گیم‌پلی جدیدی را این بار با تمرکز روی موجودات و دشمنان اقتباس شده از اساطیر مختلف در این بازی نشان دادند. این موجودات، البته خیلی مشابه موجودات اساطیری یونان باستان در Odyssey نیستند، ولی در یک مورد پیرامون یک موجود گرگ مانند، مبارزه چالش‌برانگیز و جالبی را شاهد هستیم.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 17 نوامبر (27 آبان) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.