نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 09:10

انتشار تریلر گیم پلی طولانی از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

2.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد شب گذشته PS5 Showcase، گیم پلی ویدیو طولانی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سونی برای لانچ موفق کنسول نسل بعدی خود، عرضه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است که بازیکنان را یک بار دیگر، و این بار از طریق سخت‌افزار بسیار قدرتمندتر PS5 وارد دنیای مردعنکبوتی در شهر نیویورک می‌کند. نسخه جدید این مجموعه که دنباله بازی سال 2018 اسپایدر من است، بازیکن را حالا در یک ماجراجویی داستان‌محور دیگر این بار در نقش مایلز مورالس قرار می‌دهد. پیرامون این بازی، در جریان رویداد اخیر PS5 Showcase گیم‌پلی ویدیو تازه‌ای هم از بازی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

در این گیم‌پلی ویدیو که روی کنسول نسل بعدی PS5 اجرا شده، مایلز مورالس در شبی زمستانی در شهر نیویورک دیده می‌شود که وقایع از حالتی آرام درنهایت به درگیری میان دو گروه ختم خواهد شد. پس از این، مایلز مورالس در نقش ابرقهرمان تلاش می‌کند تا این درگیری را خاتمه داده و شهر را نجات دهد. در این میان، گرافیک، مکانیک‌های حرکتی و مبارزات و بسیاری موارد دیگر نیز دیده می‌شوند که در نوع خود جذاب به نظر می‌رسند.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز عرضه کنسول PS5 یعنی 12 نوامبر (22 آبان) به صورت انحصاری PS5 و PS4 وارد بازار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.