نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 شهریور 1399
ساعت 12:00

تریلر فنی Crysis Remastered گرافیک چشمگیر بازی را نشان می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله حدود یک هفته تا انتشار رسمی، کرایتک تریلر فنی دیگری از بازی Crysis Remastered را به اشتراک گذاشته است.

طرفداران سری بازی‌های شوتر اول شخص کرایسیس، در اواخر همین هفته شاهد انتشار نسخه ریمستر بازی اول با عنوان Crysis Remastered، برای پلتفرم‌های فعلی خواهند بود. به این ترتیب تنها چند روز تا مشخص شدن این موضوع باقی مانده که «آیا PC شما توان اجرای کرایسیس را دارد؟» در هر صورت پیرامون این بازی، اخیرا تریلر فنی/تکنیکی جدیدی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

پیرامون این تریلر که واقعا مناظر چشم‌نواز و با گرافیک بالایی را نشان می‌دهد، کرایتک نسخه بسیار پرجزئیات‌تر 8K نیز منتشر کرده که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید. این تریلر تکنیکی شامل مقایسه نسخه ریمستر پیش رو با نسخه اورجینال بازی در سال 2007 است که شاهد ارتقاهای گسترده گرافیکی، بالا رفتن کیفیت تکسچرها، نورپردازی، ذرات محیطی و ... است که همین پشتیبانی از رزولوشن 8K، به خوبی نشان می‌دهد که کرایتک تلاش زیادی برای ارائه یک نسخه ریمستر باکیفیت داشته است. نکته دیگر پیرامون این بازی، این است که حتی در نسخه کنسولی PS4 و Xbox One نیز از حالت نورپردازی جدید ray tracing پشتیبانی می‌کند؛ گفتنی است که این کنسول‌ها از نظر سخت‌افزاری چنین قابلیتی را ندارند و کرایتک این ویژگی را به صورت نرم‌افزاری برای بازی پیدا کرده است.

بازی Crysis Remastered در روز 18 دسامبر (28 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.