نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 19 مهر 1397
ساعت 08:30

تیزر تریلر جدید بازی Hunt: Showdown نقشه دوم آن را به نمایش می‌گذارد

0 از 5

شرکت کرای‌تک به تازگی تیزر تریلر جدیدی از بازی Hunt: Showdown منتشر کرده که نقشه دوم بازی با نام Lawson Delta را به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کرای‌تک (Crytek) به تازگی تیزر تریلر جدیدی از بازی Hunt: Showdown منتشر کرده است که دومین نقشه آن با نام Lawson Delta را به نمایش می‌گذارد. این تیزر که از مجموعه‌ای از تصاویر پشت سرهم تشکیل شده، شهری در جنوب کشور آمریکا را به نمایش می‌گذارد که رفته رفته در حال تبدیل شدن به مکانی پر از هیولا‌ها و زامبی‌ها می‌شود. نقشه The Lawson Delta در ایالت لوئیزینا بعد از وقوع جنگ داخلی کشور آمریکا شمالی واقع است و اطلاعات بیشتر درباره‌ آن قرار است که در رویداد TwitchCon که بین روز‌های چهارم تا ششم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگذار می‌شود، منتشر خواهد شد.

عنوان Hunt: Showdown یک بازی چندنفره و ترکیبی از دو ویژگی PvE و PvP است که شما در کنار دوست خود با دیگر بازیکنان برای بردن پاداش رقابت می‌کنید. این بازی در ابتدا به صورت دسترسی اولیه بر روی شبکه استیم برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در ماه فوریه سال جاری در دسترس قرار گرفت. در ادامه، شرکت مایکروسافت در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ اعلام کرد که این بازی از طریق سرویس Game Preview برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که البته هنوز تاریخ مشخص برای آن اعلام نشده است. در انتها شما می‌توانید تیزر نقشه دوم بازی  Hunt: Showdown را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.