نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 19 مهر 1397
ساعت 10:30

ویدیو گیم‌پلی ۱۲ دقیقه‌ ابتدایی بازی Project Judge منتشر شد

0 از 5

شرکت سگا به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از 12 دقیقه ابتدایی بازی Project Judge در کنار ویدیو یکی از میان پرده‌های بازی منتشر کرده است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طی لایو استریم Saga Nama جدید مدیر اجرایی شرکت سگا به نام توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Project Judge که با نام Judge Eyes در کشور ژاپن شناخته می‌شود، منتشر شد که ۱۲ دقیقه ابتدایی بازی را به نمایش می‌گذارد. این گیم‌پلی فوق‌العاده بنظر می‌رسد و ما شاهد تمامی موارد مشابه و متفاوت با سری پرطرفدار Yakuza هستیم. در کنار این مورد همچنین شرکت سگا ویدیوی جدیدی از یکی از میان‌پرده‌های عنوان Project Judge منتشر کرده که تعدادی از شخصیت‌هایی که قرار است در بازی حضور یابند از جمله راهنما و مربی پروتاگونیست یا همان شخصیت اصلی، را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این دو ویدیو را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن‌ها با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

عنوان Project JUDGE شرکت سگا اولین‌بار در جریان رویداد PlayStation Lineup Tour شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پیش از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show ۲۰۱۸، به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه نیز ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی منتشر شد و همین اخیرا بود که تهیه‌کننده بازی Project Judge یعنی «کازوکی هوسوکاوا» (Kazuki Hosokawa) در مصاحبه‌ای بیان کرد که برای اتمام بخش داستانی اصلی به ۳۰ الی ۳۵ ساعت نیاز است. در پایان، بازی Judge Eyes در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه غربی آن نیز با نام Project JUDGE در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.