نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 18 مهر 1397
ساعت 17:30

ویدیو جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت بخش چندنفره

0 از 5

شرکت اکتیویژن به تازگی ویدیو جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت بخش چندنفره آن منتشر کرده است.

تنها چند روز فاصله مانده تا طرفداران Call of Duty بتوانند جدیدترین نسخه از این فرانچایز پرطرفدار یعنی Call of Duty: Black Ops 4 را تجربه نمایند اما این به معنی نیست که استودیو تری‌آرک به همین زودی از انتشار تریلر‌ها و ویدیو‌های جدید از بازی دست بکشد. به دنبال همین موضوع در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو توسعه دهنده تری‌آرک (Treyarch) ویدیو جدیدی از بازی Black Ops 4 منتشر کردند که نگاهی کلی به حالت چندنفره بازی دارد.

تصاویر موجود در تریلر شامل موارد جدیدی نیست که قبلا ندیده باشید اما شامل حضور دن بانتینگ (Dan Bunting)، یکی از رئیسان استودیو تری‌آرک، می‌شود که درباره گیم‌پلی بخش چندنفره بازی در کنار دو حالتی که در هنگام انتشار در دسترس قرار خواهند داشت یعنی Heist و Control صحبت می‌کند. شایان به ذکر است که این دو حالت در بتا عمومی بازی Black Ops 4 که در ماه آگوست میلادی برگذار شد، در دسترس قرار داشتند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. گذشته از حالت Blackout، نسخه سال جاری به همراه چندین حالت چندنفره جدید و محبوب قدیمی در کنار تجربه بزرگتری از بخش زامبی، عرضه می‌شود. لازم به بیان است که بازی Black Ops 4 از حالت تک‌نفره یا کمپین که جزئی از سنت‌های همیشگی سری Call of Duty بوده، بهره نمی‌برد و به جای آن از یک سری ماموریت‌های ویژه برخوردار است که روی هر کدام از شخصیت‌های متخصص بازی تمرکز می‌کنند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.