نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 18 مهر 1397
ساعت 09:30

شرکت HyperX از اولین هدست گیمینگ خود با تکنولوژی Bluetooth رونمایی کرد

5 از 5

شرکت HyperX از اولین هدست گیمینگ خود به نام Cloud MIX که از تکنولوژی بلوتوث برخوردار است، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ امروز هایپر‌ایکس (HyperX) از اولین هدست بلوتوث‌دار خود برای بازیکنانی که هنگام خریداری هدست، خواهان آزادی عمل بیشتری هستند، رونمایی کرد. این هدست‌ جدید که با نام Cloud Mix شناخته می‌شود، تقریبا چند منظوره است و می‌توان از آن برای موارد دیگری جز گیمینگ نظیر گوش دادن به موسیقی یا صحبت کردن با دوستان روی پلتفرم‌های دیگر نیز استفاده کرد. هدست Cloud Mix همچنین شامل قابلیت‌های دیگری است که برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری آن را توجیه می‌کنند. یکی از این قابلیت‌ها، فناوری محفظه دوگانه و درایور‌های ۴۰ میلی‌متری برای شنیدن تمامی صدا پاهای بازیکنانی که نزدیک شما هستند، است و به شما در برتری در بازی‌ها کمک می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این هدست، برخورداری آن از دو تنظیمات میکروفون مختلف است؛ یک میکروفون گیمینگ انعطاف‌پذیر با قابلیت جدا شدن و در کنار آن، یک میکروفون داخلی به همراه تکنولوژی بلوتوث.

تیلر نیدلز (Tyler Needles) که مدیر جهانی تجارت صوتی در شرکت هایپر‌ایکس (HyperX) است، در بیانیه‌ای درباره معرفی هدست Cloud MIX اعلام کرد:

ساختن یک هدست عالی برای جامعه در حال رشد گیمینگ، یک قدم طبیعی بعدی ‌برای شرکت HyperX بوده است. هدف ما تولید هدستی بود که نه تنها مطابق با استاندارد‌های یک گیمر حرفه‌ای باشد، بلکه  تطبیق‌پذیری‌ای به آن‌ها برای استفاده از [هدست] در هر جایی، ارائه دهد. به راحتی هدست Cloud MIX را برای ساعت‌ها بازی کردن به پی‌سی و کنسول‌ها وصل کنید یا برای گوش دادن به موسیقی یا صحبت با دیگران به حالت بلوتوث سوئیچ کنید.

هدست Cloud MIX هم‌اکنون با قیمت ۲۰۰ دلار در آمریکا شمالی در دسترس قرار دارد و شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت هایپرایکس مراجعه نمایید. در انتها همچنین شما می‌توانید تصاویر و تریلر معرفی این هدست را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.