نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 18 مهر 1397
ساعت 08:30

تریلر جدید بازی Darksiders III با محوریت Charred Council

0 از 5

تریلر جدیدی از بازی Darksiders III با محوریت Charred Council، یکی از نهاد‌های مهم درون داستان بازی، منتشر کردند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیو گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) تریلر جدیدی از عنوان اکشن و موردانتظار Darksiders III منتشر کردند. این تریلر به داستانی که پشت بازی Darksiders III قرار دارد، شیرجه می‌زند و درباره نهادی به نام Charred Council صحبت می‌کند. این نهاد وظیفه دارد که تعادل را تا زمان فرا رسیدن End War که تعادل واقعی را به سه قلمرو پادشاهی Heaven، Hell و Men میاورد، برقرار کند.

عنوان Darksiders III اولین‌بار در اردیبهشت‌ماه سال جاری شمسی بود که به صورت رسمی با انتشار تریلری رونمایی شد. در ادامه نیز اولین تریلر گیم‌پلی بازی و سیستم موردنیاز آن جهت اجرا روی رایانه‌های شخصی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین شما می‌توانید تریلر بازی با محوریت معرفی شخصیت اصلی به نام فیوری، تریلری دیگر با محوریت قابلیت‌ها و توانایی‌های وی و ویدیو گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای و در انتها تریلر اخیر بازی که یکی از حالت‌های شخصیت فیوری به نام The Force Hollow را به نمایش می‌گذارد، مشاهده نمایید.

بازی Darksiders III برای عرضه در تاریخ ششم آذرماه ۹۷ (۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است. در انتها شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دانلود تریلر از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.