نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 20:00

تاریخ انتشار بازی Left Alive برای غرب مشخص شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Left Alive در غرب بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) سرانجام از تاریخ انتشار نسخه غربی اسپین آف مجموعه Front Mission یعنی بازی Left Alive رونمایی کرد. این بازی  در تاریخ ۱۴ام اسفندماه ۹۷ (پنجم مارس سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در کنار این خبر نیز از نسخه Mech Edition بازی که در واقع همان نسخه کالکترز ادیشن است، رونمایی شد که فقط از طریق فروشگاه Square Enix Online Store با قیمت ۱۶۰ دلار قابل پیش‌خرید است. محتویات نسخه Mech Edition از بازی Left Alive شامل آیتم‌های زیر می‌شود:

  • نسخه The Day One Edition بازی Left Alive: این نسخه شامل بازی اورجینال و همچنین بسته‌الحاقی روز اول یعنی Survival Pack است.
  • اکشن فیگور Volk: این اکشن فیگور که به صورت اختصاصی توسط Takayuki Yanase طراحی شده، شامل قطعات، اسلحه‌ها و دست‌های قابل تعویض است.
  • کالکشن هنری هاردبک: یک کیس استیل‌بوک ویژه بهمراه یک کتاب هنری ۸۰ صفحه‌ای که شامل طرح‌هایی خلق شده توسط Yoji Shinkawa و Takayuki Yanase است.
  • جعبه مخصوص Collector’s

left alive collectors edition 1

بازی Left Alive همچنین دارای نسخه Day One Edition با قیمت ۶۰ دلار است که شامل بسته‌الحاقی اضافی که از آیتم‌هایی که به بازیکنان کمک خواهند کرد نظیر بسته مهمات، Light Body Armor، بسته Recovery، اسلحه Klyuch و بسته نارنجک‌ها تشکیل شده، می‌شود. در ادامه همچنین شرکت اسکوئر انیکس از هدایای دیجیتالی پیش‌خرید بازی رونمایی کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • فروشگاه پلی‌استیشن: یک تم Static برای پلی‌استیشن ۴، اسلحه Slava و Material Pack
  • فروشگاه استیم: والپیپر، Soundtrack Sampler و اسلحه Padub

در انتها شما می‌توانید دو تریلر جدید منتشر شده از بازی Left Alive را مشاهده نمایید. تریلر اول به نمایش تصاویری از گیم‌پلی بازی و معرفی آن می‌پردازد، در حالی که تریلر دوم بر روی داستان بازی تمرکز دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.