نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 09:30

بازی Final Fantasy 16 برای PS5 و PC تایید شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اسکوئر انیکس رسما از بازی Final Fantasy 16 در جریان رویداد اخیر PS5 Showcase رونمایی و عرضه آن برای PS5 و PC را تایید کرد.

پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، اسکوئر انکیس سرانجام از بازی Final Fantasy 16 در جریان رویداد شب گذشته پلی‌استیشن 5 رونمایی کرد. این رونمایی همراه با تریلر، البته ظاهرا برگرفته از نسخه پی‌سی بازی است که به گفته اسکوئر مشابه تجربه در PS5 خواهد بود. گفتنی است که عرضه انحصاری این بازی برای PS5 نیز به صورت زمان‌دار است. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در جریان تریلر رونمایی Final Fantasy 16، شاهد معرفی یک بازی و نسخه جدید و مستقل از سری فاینال فانتزی هستیم که به نظر در این نسخه، بازی ضرباهنگ بسیار سریع تری هم دارد. این با توجه به مکانیک‌های مختلف نظیر جاخالی، کومبو و ... است که سریع تر از Final Fantasy 15 به نظر می‌رسند. از نظر داستانی، گرچه اطلاعات زیادی مشخص نمی‌شود ولی به نظر حالا داستان درباره یک عضو جوان royalty به نام Joshua است.

اسکوئر انیکس تاریخ عرضه‌ای هم برای Final Fantasy 16 مشخص نکرده و صرفا درحال حاضر، عرضه آن برای کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن و همچنین پی‌سی را تایید کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.