نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 09:40

بازی Hogwarts Legacy برای پلتفرم های نسل فعلی و جدید معرفی شد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، وارنر بروس سرانجام از یک بازی جدید سری هری پاتر با عنوان Hogwarts Legacy رونمایی کرد.

یکی از سورپرایزهای بزرگ رویداد شب گذشته PS5 showcase، رونمایی از یک بازی جدید سری هری پاتر توسط وارنر بروس و استودیو Avalanche بود. این بازی که با عنوان Hogwarts Legacy معرفی شده، اولین تریلر خود را که شامل سکانس‌های گیم‌پلی نیز می‌شود دریافت کرده است. گفتنی است که این بازی گرچه در دنیای داستانی هری پاتر است، ولی دوره زمانی وقایع آن به چند صده قبل‌تر یعنی در سال 1800 جریان پیدا می‌کند. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر این بازی، طرفداران سرسخت سری هری پاتر به خوبی می‌توانند شاهد حضور اکثر جزئیات داستانی این مجموعه نظیر دنیای بزرگ و قابل گردش، کلاه گروه‌بندی، شرکت در کلاس‌های مدرسه هاگوارتز، یادگیری طلسم‌ها و جادوها، مبارزات جادوگری، موجودات و حیوانات جادویی که حتی شامل اژدها نیز می‌شود باشند. بازی به علاوه وعده گردش آزادانه در دنیایی بزرگ، حل پازل‌ها و ... را هم می‌دهد. گفتنی است که این نمایش در نوع خود بسیار جذاب است و به نظر در جلب نظر طرفداران موفق عمل کرده است.

پیرامون تاریخ عرضه، وارنر بروس رسما تایید کرده که Hogwarts Legacy در سال 2021، برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان، سری‌ایکس و سری اس و پی‌سی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.