نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 شهریور 1399
ساعت 15:00

ویدیو سرعت لود بازی ها در Xbox Series S درمقابل Xbox One S

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت در ویدیو تازه، سرعت لود بالای بازی‌ها در Xbox Series S را با Xbox One S مقایسه کرده است.

مایکروسافت به تازگی ویدیو جدیدی از کنسول ارزان‌قیمت نسل نهمی خود یعنی Xbox Series S منتشر کرده، که پیرامون سرعت لود بالای بازی‌ها در این کنسول با توجه به حافظه SSD پرسرعت آن است. در ویدیو زیر، مقایسه‌ای بین این کنسول و Xbox One S در زمینه سرعت لود بازی The Outer Worlds صورت می‌گیرد، که طبیعتا عملکرد Xbox Series S بسیار سریع‌تر است.

 

در ویدیو که دیده شد، بازی The Outer Worlds در Xbox Series S برای اجرا از منوی اصلی حدود 10 ثانیه زمان لود نیاز داشت که همین شرایط برای این بازی در Xbox One S حدود 50 ثانیه است. لازم به ذکر است که این فاصله زیاد، البته چندان هم سورپرایزکننده نیست و کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و البته سونی، مدت‌هاست که از حافظه SSD این پلتفرم‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای آن‌ها یاد می‌کنند.

کنسول بازی ارزان قیمت مایکروسافت در نسل بعد، یعنی Xbox Series S از روز 10 نوامبر (20 آبان) و با قیمت 300 دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود. در همین روز، کنسول قدرتمندتر Xbox Series X نیز با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد. گفتنی است که طبق اعلام مایکروسافت، موعد پیش خرید این کنسول‌ها از چند روز آینده یعنی 22 سپتامبر (1 مهر) شروع می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.