نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 شهریور 1399
ساعت 09:00

در Night City Wire اخیر اطلاعات جدیدی از Cyberpunk 2077 منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی‌دی پراجکت در جریان رویداد اخیر خبری Night City Wire، نمایش‌ها و اطلاعات جدیدی را از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است.

CD Projekt RED مطابق اعلام قبلی، جدیدترین اپیزود رویداد خبری و دیجیتالی Night City Wire را که منحصرا مربوط به بازی در صف عرضه، و شدیدا مورد انتظار Cyberpunk 2077 است پخش کرد. در جریان این نمایش، استودیو لهستانی خبرها و نمایش‌های بیشتری را از این بازی به اشتراک گذاشت که در مهم‌ترین آن‌ها، نمایش جدیدی از جزئیات و مشخصات کلی شهر نایت سیتی و همچنین گنگ‌ها و طرف‌های درگیر در این شهر هستند. شما در ادامه این دو ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

پیرامون تریلر معرفی شهر، سی‌دی پراجکت تصویری از یک شهر سایبرپانکی و آینده‌گرایانه را ترسیم می‌کند که در عین حال، یک شهر پر از جرم و جنایت، بی‌خانمان، اجساد پرشمار و ... است. این شهر همچنین از شش ناحیه مجزا تشکیل شده که هر ناحیه نیز ویژگی‌ها و معماری مختص به خودشان را دارند. پیرامون تریلر دوم، تعداد بیشتری از گنگ‌ها و گروه‌های تبهکار موجود در این شهر دیده می‌شوند که از Animals و Maelstrom گرفته تا Moxes و Valentinos مورد اشاره قرار می‌گیرند. براساس اطلاعات تکمیلی، هر کدام از این گروه‌ها از سلاح‌ها، لباس و دیگر ویژگی‌های مشخص و اختصاصی خودشان برخوردار هستند. گفتنی است که حضور گروه‌های تبهکار فقط مربوط به شهر نایت سیتی نیست و در حومه شهر یا منطقه The Badlands، این مناطق نیز گروه‌های خلافکار مخصوص به خودشان را دارند.

از دیگر اطلاعات تکمیلی که پیرامون این بازی اعلام شد، اعلام مشخصات حداقل و توصیه‌شده سخت‌افزاری برای اجرای بازی در PC بود. بر این اساس این بازی به شکل سورپرایز کننده‌ای برای اجرا، به سخت‌افزار چندان سنگین و گران‌قیمتی نیاز ندارد و البته حجم موردنیاز برای ذخیره دیتا در کامپیوتر نیز 70 گیگابایت اعلام شده است. شما در ادامه این مشخصات را مشاهده می‌کنید.

 Cyberpunk 2077 PC requirements

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. نسخه مخصوص PS5 و Xbox Series X/S به همراه آپگرید رایگان دارندگان بازی در کنسول‌های نسل هشتمی نیز در سال 2021 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.