نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 مهر 1399
ساعت 12:00

انتشار تریلر جدید Monster Hunter Rise در TGS 2020

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در تریلر جدید Monster Hunter Rise در TGS 2020، سکانس‌های گیم‌پلی جدیدی از بازی را نمایش می‌دهد.

نینتندو هفته گذشته در یک اتفاق غافلگیرکننده، مستقیما از دو بازی جدید از سری Monster Hunter رونمایی کرد که در راه عرضه برای کنسول سوییچ هستند. اولین بازی یعنی Monster Hunter Stories 2 که یک عنوان نقش آفرینی و داستان محور است، قرار است در تابستان 2021 عرضه شود. بازی دوم نیز Monster Hunter Rise بود که بیشتر حالت کلاسیک یک بازی Monster Hunter را خواهد داشت. پیرامون این بازی، کپ‌کام اخیرا در جریان رویداد دیجیتالی TGS 2020 تریلر جدیدی منتشر کرده که شامل سکانس‌های گیم‌پلی نیز می‌شود. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

ویدیو اخیر که توسط خود کپ‌کام منتشر شده، از دو بخش تشکیل می‌شود که قسمت اول درواقع سکانس‌هایی است که در تریلر رونمایی این بازی هم استفاده شده بود. با این حال از دقیقه 1:40، سکانس‌های جدیدی هم دیده می‌شوند که بیشتر شامل مبارزات شخصیت‌ها و استفاده از برخی مکانیک‌های جدید حرکتی است.

بازی Monster Hunter Rise در روز 26 مارس 2021 (6 فروردین 1400) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. کپ‌کام پیش از این تایید کرده بود که این بازی با موتور جدید گرافیکی شرکت یعنی RE Engine ساخته می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.