نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 مهر 1399
ساعت 15:00

انتشار تریلر جدید Watch Dogs: Legion با نام Reclaim Your Future

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در تریلر جدید Watch Dogs: Legion با عنوان Reclaim Your Future سکانس‌های اکشن جالبی را از بازی نمایش می‌دهد.

با نزدیک شدن به موعد انتشار بازی Watch Dogs: Legion، یوبی‌سافت نیز جزئیات و تریلرهای بیشتری را از این عنوان در دسترس قرار می‌دهد. در این زمینه و در تریلر جدید بازی، مجددا به ماموریت گروه DedSec و مبارزه با گروه شبه‌نظامی Albion اشاره می‌شود که در داستان این نسخه از مجموعه، کنترل شهر لندن را در دست گرفتند. در این سکانس‌ها، ویژگی استخدام از بین شهروندان و گیم‌پلی اکشن بازی نیز نمایش داده شده است. شما در ادامه این تریلر که با عنوان Reclaim Your Future منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به تریلرها و اطلاعات قبلی که درباره بازی منتشر شده بود، حالا جزئیات بیشتری درباره اهداف گروه DedSec وجود دارد، و برای مثال فاش شد که Albion تنها دشمن داستان در این بازی نیست و گروه یا شخص مرموز دیگری به نام Zero Day نیز در وقایع بازی نقش دارد. در مجموع این بازی نیز مشابه عناوین قبلی سری، تمرکز زیادی روی تکنولوژی و هک کردن داشته و بازیکن امکان استفاده گسترده از این موارد را در گیم‌پلی خود دارد. با وجود این مشابهت، احتمالا مهم‌ترین تحول و ویژگی جدید که در Watch Dogs: Legion معرفی شده، امکان استخدام کردن از بین «همه شهروندان» در شهر لندن است. بازیکن با استخدام هر کدام از شهروندان، امکان بازی کردن از طریق آن کاراکتر را پیدا می‌کند. شهروندان استخدام شده نیز هر کدام مهارت‌ها و قابلیت‌های منحصر به خودشان را دارند و به این ترتیب انتظار می‌رود که تنوع بالایی در گیم‌پلی این بازی وجود داشته باشد.

Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه نسل نهمی این بازی نیز همزمان با لانچ کنسول‌های Xbox Series X/S و PS5 در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.