نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 مهر 1399
ساعت 09:00

دو اسپایدرمن و باس فایت در تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هر دو اسپایدرمن یعنی مایلز مورالس و پیتر پارکر با یکی از باس‌های بازی مبارزه می‌کنند.

اینسامنیاک گیمز و Game Informer اخیرا در تریلر کوتاه و جدیدی از بازی در صف عرضه نزدیک Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، برای اولین بار گیم‌پلی یکی از باس فایت‌های بازی را به نمایش گذاشتند. این مبارزه که در اواخر تریلر صورت می‌گیرد، شامل همکاری هر دو کاراکتر اسپایدرمن یعنی پیتر پارکر و البته مایلز مورالس است که دومی، شخصیت قابل کنترل اصلی در بازی جدید خواهد بود. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

سبک پیش رفتن وقایع گیم‌پلی و داستان، سکانس‌های اکشن و زد و خوردها، به شکل جالبی از فرمول‌های بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 استفاده می‌کند، که بسیار هیجان‌انگیز هستند. همان‌طور که پیش بینی می‌شد، پیتر پارکر از بازی قبلی، در این بازی نیز حضور دارد و در تریلر همراه با مایلز مورالس دیده می‌شود. گفته شده که البته پیتر شخصیت قابل کنترل نخواهد بود و به صورت NPC است. همچنین گزارش به این نکته نیز اشاره کرده که وقایع این بازی، یک سال پس از بازی قبل و دنباله مستقیمی برای آن است، که این وقایع نیز نقش مهمی در تکامل شخصیتی هر دو اسپایدر من دارد. از دیگر موارد مهمی که پیرامون نسخه PS5 این بازی اشاره شده، وجود دو حالت 4K/30FPS و یک حالت 60FPS با ابعاد تصویر «پایین‌تر از 4K» است که بازیکنان برای تجربه بازی امکان انتخاب از بین آن‌ها را دارند. گفتنی است که پیش از وجود حالت‌های مشابهی برای یک بازی فرست پارتی دیگر PS5 یعنی Demon’s Souls نیز تایید شده بود.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر (22 آبان) همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.