نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 مهر 1399
ساعت 09:00

تریلر Deep Dive بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی یوبی‌سافت تریلر Deep Dive بازی Assassin’s Creed Valhalla همراه با سکانس‌های گیم‌پلی و اطلاعات جدید این عنوان را منتشر کرده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در طی چند روز اخیر، پیش‌نمایش‌ها و ویدیوهای گیم‌پلی زیادی از جانب رسانه‌های مختلف دریافت کرده و در همین رابطه، یوبی‌سافت نیز تعدادی ویدیو جدید از بازی را به نمایش گذاشته است. جدای از یک ویدیو گیم‌پلی طولانی بیش از یک ساعته که می‌توانید از طریق یوتیوب تماشا کنید، این کمپانی تریلر جدیدی را با عنوان «Deep Dive» منتشر کرده که شامل بیش از هفت دقیقه گیم‌پلی و صحبت درباره ویژگی‌های داستانی و گیم‌پلی بازی است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان طور که برای همه طرفداران روشن است، داستان این بازی پیرامون یک وایکینگ به نام Eivor است که مردم خود را از سرزمین‌های نوردیک به جزیره انگلستان مهاجرت می‌دهد. بازیکنان امکان انتخاب جنسیت کاراکتر Eivor را در هر زمان از بازی دارند و او را به عنوان رهبر کلونی خود، برای استقرار در شمال انگلستان هدایت می‌کنند. یکی از مواردی که در این تریلر توضیح داده می‌شود، جزئیات زیاد سیستم کلونی است؛ جایی که بازیکن با چندین سیستم مختلف باید آن را ارتقا دهد. امکان بزرگ‌تر کردن کلونی، تاسیس محل‌های جدید با تخصص‌های جدید، امکان برقراری اتحاد و ... از جمله کارهایی است که Eivor برای پیشرفت و پایدار نگه داشتن کلونی می‌تواند انجام دهد. سیستم Raid یا حمله به قلعه‌ها نیز به نظر از جذاب‌ترین بخش‌ها در بازی باشد. دنیای بسیار بزرگ و جهان‌باز، لوکیشن‌های شناخته‌شده از دنیای واقعی و حتی دنیای اساطیری و ... از جمله دیگر ویژگی‌های این بازی است.

Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PC، PS4 و Google Stadia منتشر می‌شود. نسخه PS5 بازی نیز همزمان با لانچ این کنسول در 12 نوامبر (22 آبان) عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.