نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 مهر 1399
ساعت 18:00

مایلز مورالس و پیتر پارکر در تیزر جدید Spider-Man: Miles Morales

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تیزر جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، مایلز مورالس و پیتر پارکر یکی از ضدقهرمان‌های بازی را به سمت زندان The Raft اسکورت می‌کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales کم‌تر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و اینسامنیاک با همکاری Game Informer، اخیرا مطالب و نمایش‌های جدیدی از بازی را منتشر کردند. پس از اولین ویدیو گیم‌پلی بازی با حضور مایلز مورالس و پیتر پارکر به عنوان دو اسپایدرمن حاضر در داستان این نسخه، حالا تریلر دیگری با حضور این دو کاراکتر منتشر شده است. شما در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تیزر جدید بازی Spider-Man: Miles Morales، یک بار دیگر شاهد همکاری میان هر دو اسپایدرمن این بازی یعنی مایلز مورالس و پیتر پارکر هستیم. پارکر به عنوان قهرمان اصلی و سنتی نقش پیتر پارکر، در اواخر بازی قبل متوجه شد که دوستش مایلز مورالس نیز به مرد عنکبوتی تبدیل شده است. مورالس، حالا در دنباله آن بازی نقش اصلی را دارد و جدای از قدرت‌های معمول اسپایدی، امکان نامرئی شدن را هم دارد. این دو در تیزر جدید بازی، محموله‌ای حامل یکی از ضدقهرمان‌های بازی را به مقصد زندان فوق امنیتی The Raft اسکورت می‌کنند، که ناگهان وضعیت تغییر می‌کند و درحالی که مایلز در خطر جدی قرار می‌گیرد، پارکر به سرعت او را نجات می‌دهد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه Ultimate Edition بازی، شامل نسخه ریمستر شده Marvel’s Spider-Man سال 2018 نیز هست و البته با قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید. این بازی در روز 12 نوامبر (22 آبان) همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.