نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آبان 1399
ساعت 09:00

محتواهای پس از عرضه و سیزن پس Immortals Fenyx Rising معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت برنامه کامل انتشار محتواهای قابل بازی پس از عرضه، و سیزن پس بازی Immortals Fenyx Rising را رونمایی کرد.

Immortals Fenyx Rising یکی دیگر از عناوین جهان‌باز کمپانی یوبی‌سافت است که مدتی پیش نیز فرایند ساخت آن به پایان رسید، ولی هنوز چند هفته با انتشار فاصله دارد. همان‌طور که پیش بینی می‌شد، این بازی نیز مشابه عناوین قبلی این ناشر قرار است پس از عرضه شاهد دریافت محتواهای قابل بازی، بروزرسانی، بسته الحاقی و ... باشد که بر همین اساس، اخیرا تریلر رونمایی از این محتواها و سیزن پس بازی منتشر شده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به معرفی سیزن پس، حالا مشخص شده که Immortals Fenyx Rising قرار است سه بسته گسترش‌دهنده یا expansion دریافت کند. البته در این رابطه محتواهای قابل بازی رایگان از جمله چالش‌ها، کوئست‌های هفتگی و ماهانه و گیر و آیتم‌های تزئینی نیز منتشر خواهند شد. پیرامون اکسپنشن‌ها، اولین بسته «A New God» نام دارد و Fenyx در آن برای گذراندن چالش‌ها و مراحل بیشتر به الیمپوس می‌رود؛ جایی که بازیکن درنهایت با زئوس مواجه خواهد شد. در بسته دوم که «Myths of the Eastern Realm» نام دارد، بازیکن در نقش شخصیت دیگری به نام Ku و در اسطوره شناسی بر مبنای فرهنگ چین بازی خواهد کرد که این شامل دنیای قابل بازی، مراحل و باس‌فایت‌های کاملا جدید می‌شود. درنهایت آخرین بسته الحاقی اکسپنشن نیز «The Lost Gods» است که در آن بازیکن مجددا به دنیای یونان باستان بر می‌گردد و این بار شخصیت جدید Ash، با مهارت‌های جدید و همچنین لوکیشن‌ها، مراحل و باس‌فایت‌های جدید قابل بازی هستند.

بازی Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S، Nintendo Switch، Google Stadia و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.