نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آبان 1399
ساعت 10:00

همزمان با عرضه جهانی PS5 سونی تریلر لانچ ویژه ای را منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با روز عرضه جهانی کنسول‌های بازی نسل نهمی PlayStation 5، سونی تریلر ویژه‌ای را با نمایش چندین لوکیشن جهانی به نمایش گذاشته است.

کنسول بازی نسل نهمی PS5، حدود یک هفته پیش در برخی نقاط دنیا از جمله آمریکا، کانادا و ژاپن عرضه شد، و سونی به دلایل نامعلومی تصمیم گرفت تا عرضه جهانی این پلتفرم‌ها را با یک هفته تاخیر شروع کند. در هر صورت این موعد زمانی نیز از راه رسید و حالا هر دو پلتفرم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، رسما رقابت جهانی برای تسلط بر بازار کنسول‌های بازی خانگی را در شروع یک نسل جدید شروع کردند. به همین مناسبت، سونی تریلر لانچ جهانی ویژه‌ای را منتشر کرده که در آن شاهد لوکیشن‌های شناخته‌شده‌ای در جهان هستیم که به استقبال PS5 رفتند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

کنسول بازی PlayStation 5 پنجمین کنسول بازی خانگی در خانواده پلی‌استیشن، و جانشین کنسول‌های بازی PlayStation 4 است که کار خود را از اواخر سال 2013 شروع کرده بود. کنسول‌های جدید PS5، مجهز به سخت‌افزار بسیار قدرتمندتر و مشخصا بسیار پرسرعت‌تری به نسبت PS4 هستند و امکان اجرای تقریبا همه بازی‌های PS4 را هم دارند. PS5 درحال حاضر در دو مدل معمولی و فاقد درایو نوری عرضه می‌شوند که البته هیچ تفاوتی از نظر قدرت و سرعت ندارند. این کنسول‌ها همچنین همراه با کنترلرهای کاملا جدیدی به نام DualSense عرضه می‌شوند که نه فقط از نظر ظاهر، بلکه از نظر تجربه کاربری نیز خلاقانه و متفاوت هستند.

نکته جالب در شروع نسل جدید پلی‌استیشن به تصمیم متفاوت سونی مربوط است که عرضه PS5، به معنای توقف پشتیبانی از PS4 نیست و این شرکت به بازیکنان کنسول قبلی وعده داده که تا چند سال آینده نیز این کنسول‌ها پشتیبانی می‌شوند و حتی برخی بازی‌های انحصاری و نسل نهمی PS5 برای آن‌ها هم عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.