نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 آذر 1399
ساعت 09:00

تیزر جدید Hitman 3 لوکیشن جدید بازی در چین را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IO Interactive لوکیشن جدید دیگری برای بازی در صف عرضه Hitman 3 را معرفی، و اجرای آن در حالت 4K/60PFS در کنسول‌های نسل نهمی را تایید کرد.

بازی در صف عرضه Hitman 3 در اوایل سال میلادی بعدی عرضه می‌شود و با نزدیک شدن به موعد انتشار، IO Interactive نیز به تدریج لوکیشن‌هایی که در این بازی به عنوان مرحله در دسترس قرار می‌گیرند را معرفی می‌کند. این تیم تا به حال از دو لوکیشن در دوبی امارات و همچنین دارتمور در انگلستان پرده‌برداری کرده و حالا در تیزر جدید، لوکیشن دیگری را حالا در Chongqing کشور چین به نمایش گذاشته است. شما در ادامه تریلر معرفی این لوکیشن را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به توضیحات سازندگان در وبلاگ شرکت، این لوکیشن بسیار شلوغ و همراه با مغازه‌های زیاد است که البته راه‌های مخفی و کوچه‌های باریک نیز در گوشه گوشه آن یافت می‌شود. سازندگان همچنین درباره ویژگی‌های فنی بازی نیز بیشتر توضیح دادند و به گفته آن‌ها، موتور ساخت بازی حالا ارتقا پیدا کرده و در مواردی نظیر نورپردازی، بازتاب نور، هوش مصنوعی، پشتیبانی از حضور همزمان صدها NPC و ... شاهد پیشرفت خواهیم بود. IO Interactive همچنین تایید کرده که Hitman 3 در حال اجرا روی Xbox Series X و PS5 با ابعاد تصویر 4K و نرخ فریم 60FPS اجرا می‌شود و البته از HDR نیز کاملا پشتیبانی می‌کند.

بازی Hitman 3 در 20 ژانویه 2021 (1 بهمن) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و Stadia منتشر می‌شود. به علاوه عرضه نسخه استریمی بازی برای نینتندو سوییچ نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.