نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 تیر 1402
ساعت 09:00

تاریخ عرضه و گیم پلی تریلر رسمی بازی EA Sports FC 24 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مطابق اعلام قبلی، شرکت الکترونیک آرتز اخیرا تریلر رسمی گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 را به نمایش گذاشت که در طی آن، تاریخ عرضه این عنوان برای روز 29 سپتامبر (7 مهر) تایید شده است. گفتنی است که نسخه استاندارد این بازی برای پلتفرم‌های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC با قیمت 70 دلاری و نسخه مخصوص Nintendo Switch نیز با قیمت 60 دلاری عرضه خواهد شد. شما در ادامه تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید.

با توجه به تایید رسمی، در EA Sports FC 24 بیش از 700 تیم باشگاهی در قالب 30 لیگ، و بیش از 19 هزار بازیکن لایسنس شده وجود خواهد داشت. همچنین با توجه به توضیحات سازندگان، در بازی از تکنولوژی HyperMotionV نیز استفاده شده تا با استفاده از داده‌های خام بیش از 180 مسابقه حرفه‌ای فوتبال مردان و زنان، حرکات بازیکنان در جریان گیم‌پلی بیش از پیش واقع‌گرایانه جلوه کند. بخش محبوب Ultimate Team از سری فیفا، در این بازی با نام جدید Ultimate Team Evolutions بازمی‌گردد که حالا شامل بازیکنان فوتبال زنان نیز می‌شود. بازی همچنین دارای حالت‌های Manager و Player Career بوده و بازی بین پلتفرمی در Clubs و VOLTA Football نیز پشتیبانی می‌شود. همچنین مطابق روال گذشته، در بازی واحد پول مجازی و فروشگاه نیز وجود خواهد داشت.

همان‌طور که قبلا نیز توسط EA تایید شده بود، این بازی اولین نسخه از عناوین فوتبالی این شرکت است که بدون همکاری و مشارکت مستقیم فدراسیون فیفا ساخته می‌شود، و به همین خاطر با نامی متفاوت از FIFA عرضه خواهد شد. EA Sports FC 24 همچنین اولین بازی EA Sports در نینتندو سوییچ است که با موتور Frostbite Engine اجرا خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.