نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 19:25

تریلر جدید نمایش قدرت کنسول Xbox One X

0 از 5

مشاهده کنید تریلر کوتاه تبلیغاتی کنسول Xbox One X

هم اکنون کمپانی مایکروسافت تریلر کوتاهی از کنسول Xbox One X منتشر کرده است. در پایان متن می‌توانید آن را مشاهده نمایید. این تریلر با شعار «قدرت واقعی را حس کنید» منتشر شده است.

همچنین در این تریلر به بازی هایی که قرار است از کنسول قدرتمند Xbox One X پشتیبانی کنند نگاه اجمالی انداخته شده و البته بیشترین تأکید بر روی بازی هایی چون Assassin’s Creed Origins و  Middle-earth: Shadow of War است. این تریلر بخش کوتاهی از یک ویدئوی کامل تبلیغاتی است که قرار است نسخه کامل آن به زودی نمایش داده شود.

همانطور که در جریان هستید کنسول Xbox One X در تاریخ 7 نوامبر 2017 (برابر با 16 آبان 1396) وارد بازار خواهد شد. این کنسول در نمایشگاه امسال برزیل گیم شو که اخیراً برگزار گردید جزء برندگان این مراسم بود. طبق گزارشات ارائه شده بر مبنای پیش خرید Xbox One X ، این کنسول سریع ترین دستگاه پیش خرید شده در تاریخچه این برند بوده است. تاکنون بازی های زیادی برای پشتیبانی از این کنسول معرفی شده اند. خود شرکت مایکروسافت نیز بیش از 100 بازی ارتقا یافته برای آن معرفی کرده که از جمله می‌توان به Halo Wars 2 ، Dishonored 2 ، Gears of War 4 ، Resident Evil 7 و Rocket League اشاره کرد.

م.حافظ | تریلر | 22/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.