نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 آبان 1396
ساعت 13:29

ویدئوهای جدید از گیم پلی تک نفره بازی Star Wars: Battlefront 2

0 از 5

مشاهده کنید ویدئوهای گیم پلی عملیات تک نفره بازی Star Wars: Battlefront 2

زمان زیادی تا عرضه بازی Star Wars: Battlefront 2 باقی نمانده است. این بازی در کنار مأموریت های چندنفره دارای عملیات تک نفره نیز خواهد بود؛ چند روز قبل تریلر داستانی مربوط به بخش عملیات تک نفره این بازی منتشر شد که برای مشاهده آن می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

وبسایت خبری IGN به تازگی 3 ویدئوی کوتاه از گیم پلی چند مأموریت اولیه از بخش عملیات تک نفره این بازی بر روی YouTube منتشر کرده و ما در اینجا آنها را برای شما ارائه کرده ایم. در پایان متن می‌توانید از مشاهده آنها لذت ببرید.

این 3 ویدئو بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیز به نظر می‌رسند. در مأموریت اول، گیمرها در یک سفینه Rebel بعنوان یک روبات، حرکات پنهانی و مخفی کاری انجام می‌دهند؛ مأموریت دوم، بخشی از گیم پلی مربوط به Battle of Endor را نمایش می‌دهد؛ و در نهایت سومین مأموریت، بخش کوتاهی از مبارزه فضایی را نشان می‌دهد. هر 3 این تریلر بسیار خوب و زیبا اما کوتاه هستند.

همانطور که می‌دانید بازی Star Wars: Battlefront 2  در اواسط ماه نوامبر در روز 17 نوامبر 2017 (برابر با 26 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود.

م.حافظ | تریلر | 23/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.