نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 08 آبان 1396
ساعت 21:41

PGW 2017 | تاریخ عرضه‌ی Shadow of Colossus اعلام شد (به همراه دو تریلر)

0 از 5

سونی در کنفرانس خبری خود در مراسم Paris Games Week 2017 از دو تریلر که مناظر عظیم و بازسازی شده‌ی این عنوان را نشان می‌دهند رونمایی کرد

در طول کنفرانس خبری سونی در PGW 2017 دو تریلر جدید از عنوان بازسازی شده‌ی Shadow of the Colossus برای حضار و بینندگان پخش شد. این دو تریلر جدید جلوه‌های بصری بازسازی شده توسط استودیوی سازنده یعنی Bluepoint را به خوبی نمایش می‌دهند. و باید بدانید که این دو تریلر به هیچ وجه شما را ناامید نخواهند کرد.

اولین تریلر Shadow of the Colossus، جهان زیبا و پر از جزییات را به ما نشان می‌دهد که در این عنوان بازسازی شده‌ است. نسخه‌ی اصلی Shadow of Colossus در سال ۲۰۰۵ برای کنسول PlayStation 2 عرضه شده بود. اکنون تماشای جهان بازی که برای کنسول PS4 بازسازی شده، تجربه‌ای عجیب و هیجان انگیز است.

ویدیوی دوم از Shadow of the Colossus که از طریق استریم زنده پخش شد، جزییاتی از گیم‌پلی را در بر دارد. و همچنین در این تریلر قادر خواهید بود که یکی از نبردهای کلوسوس بازی را مشاهده کنید. کسانی که نسخه‌ی اصلی را قبلا تجربه کرده باشند، حتما مبارزه با کلوسوسی که توانایی پرواز داشت را به خاطر خواهند آورد. در این ویدیو ما این نبرد را با جزییاتی بهتر و دقیق‌تر مشاهده خواهیم کرد.

نکته‌ی بسیار مهم دیگری که در توضیحات اولین تریلر مشاهده می‌کنیم این است که تاریخ عرضه‌ی بازی ۶ فوریه‌ی ۲۰۱۸ معادل با سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ اعلام شده است. با توجه به اینکه از بازی در E3 2017 رونمایی شد، می‌توان گفت که این تاریخ عرضه نسبتا زود است.

در انتخای صفحه دو تریلر بسیار زیبا از بازی قرار گرفته‌اند. خودتان را برای برگشتن و غرق شدن در دنیای بی‌نظیر Shadow of the Colossus آماده کنید.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.