نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 01 آذر 1396
ساعت 18:34

تماشا کنید: بسته الحاقی جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite

5 از 5

تاریخ عرضه بسته الحاقی جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite اعلام شد

شرکت کپکام اعلام کرد که بسته الحاقی مربوط به شخصیت‌های جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite (یعنی Winter Soldier ،Black Widow و Venom) در تاریخ 5 دسامبر (برابر با 14 آذر ماه) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

نام اصلی Winter Soldier، «باکی بارنز» (Bucky Barnes) دوست سابق «کاپیتان آمریکا» (Captain America) است که در ابتدا گمان می‌شد مرده است اما در حالیکه به یک سوپر سرباز تبدیل شده، بار دیگر به میدان نبرد بازگشته است. این شخصیت قابلیت استفاده از Cybernetic Arm خود را به عنوان یک «سپر فلزی» (Metal Shield) خواهد داشت که به او اجازه می‌دهد تا در برابر حملات از خود محافظت کند اما این موضوع منجر به محدود شدن حرکات او می‌شود.

شخصیت Black Widow عضوی از گروه «انتقام جویان» (Avengers) است و جهت محافظت از مردم در برابر Ultron به مبارزه می‌پردازد؛ از ویژگی‌های این شخصیت، می‌توان به امکان استفاده از ابزار مختلف در میادین نبرد اشاره کرد.

Winter Soldier و Black Widow، شخصیت‌های جدیدی محسوب می‌شوند اما Venom از دنیای Marvel vs. Capcom 2 به بازی Marvel vs. Capcom Infinite اضافه شده است.

دستیابی به این شخصیت‌های جدید از طریق 2017 Character Pass امکان‌پذیر خواهد بود.

امکان اجرای بازی Marvel vs. Capcom Infinite بصورت رایگان از تاریخ 24 نوامبر تا 27 نوامبر ( برابر با 3 آذر تا 6 آذر) بر روی کنسول PS4 وجود خواهد داشت؛ این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

در ادامه شاهد گیم‌پلی منتشر شده از شخصیت‌های جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 22/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.