نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 17:05

عرضه نسخه آزمایشی رایگان برای بازی Destiny 2

0 از 5

نسخه آزمایشی رایگان بازی Destiny 2 ارائه شد

عنوان Destiny 2 خیلی زود به یکی از بهترین و بزرگترین بازی های عرضه شده در سال جاری تبدیل شد. هم اکنون فرصت بسیار خوبی برای کسانی که هنوز موفق به تجربه این بازی نشده اند فراهم گردیده است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

کمپانی Activision اعلام کرده است که یک نسخه آزمایشی رایگان از بازی Destiny 2 از امروز مورخ 28 نوامبر 2017 (برابر با 7 آذر 1396) ارائه خواهد شد. این نسخه آزمایشی رایگان برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه رایگان، فرصت خوبی برای کسانی است که هنوز این بازی را خریداری نکرده اند زیرا می‌توانند با تجربه این نسخه، در مورد خرید بازی Destiny 2 تصمیم گیری کنند. در پایان متن نیز می‌توانید تریلر کوتاهی که از این نسخه آزمایشی منتشر شده مشاهده نمایید.

این نسخه آزمایشی رایگان به گیمرها امکان تجربه نمونه ای از بخش های مأموریت بازی، جستجو در فضاهای مختلف بازی و رقابت با دیگر افراد آنلاین را ارائه می‌دهد. کسانی که نسخه آزمایشی رایگان Destiny 2 را بازی کنند در صورت خریداری نسخه کامل بازی، هرگونه پیشرفت در مراحل بازی را در نسخه کامل خواهند داشت.

عنوان Destiny 2 از نوع بازی های شوتر اول شخص چندنفره آنلاین است که در تابستان امسال عرضه شد و در حال حاضر برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است.

م.حافظ | تریلر | 28/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.