نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 15:01

اضافه شدن کاراکتر Geese Howard به بازی Tekken 7

3.5 از 5

مشاهده کنید تریلر کاراکتر Geese Howard بازی Tekken 7

قرار است کاراکتر جدیدی به نام Geese Howard از سری بازی های Fatal Fury بعنوان یکی از کاراکترهای قابل بازی به Tekken 7 اضافه شود؛ کاراکتر Geese Howard بواسطه خرید محتوای قابل دانلود در تاریخ 30 نوامبر 2017 (برابر با 9 آذر 1396) قابل دسترسی خواهد بود. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

محتوای Geese Howard شامل کاراکتر جدید Geese Howard، یک مرحله جدید و یک سری لباس های جدید خواهد بود. بعلاوه کاراکتر Geese Howard در مد Ultimate Tekken Bowl قابل بازی است اما به بخش داستانی بازی اضافه نمی‌شود؛ Ultimate Tekken Bowl از طریق اولین محتوای قابل دانلود بازی Tekken 7 به بازی اضافه شد. در پایان متن می‌توانید تریلر مربوط به Geese Howard را مشاهده کنید.

عنوان Tekken 7 از نوع بازی‌های مبارزه ای است که در اوایل سال 2017 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است. استودیوی Bandai Namco مسئولیت ساخت و توسعه این بازی را بر عهده داشته و در ساخت آن از موتورگرافی Unreal Engine استفاده کرده است. Tekken 7 نقدهای مثبتی به خاطر گرافیک و سیستم مبارزه اش دریافت کرده است. (نقد و بررسی بازی Tekken 7)

م.حافظ | تریلر | 29/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.