نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 11 آذر 1396
ساعت 00:23

تریلر انیمه‌ی Batman Ninja منتشر شد

0 از 5

تریلر انیمه‌ی Batman Ninja منتشر شده و بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است

اگر Justice League در ارائه‌ی تصویر مناسبی از قهرمان بلامنازع شهر گاتهام  شما را ناامید کرد با تماشای اولین تریلر Batman Ninja، ساخته‌ی کمپانی برادران وارنر؛ حالتان بهتر خواهد شد.

در Batman Ninja ستارگان قدیمی بسیاری از مجموعه‌ی کامیک بتمن دیده می‌شوند. شخصیت‌هایی چون جوکر؛ هارلی کویین و رابین در این انیمه حضور دارند. تمام این شخصیت‌ها به کشور ژاپن در زمان قرون وسطی منتقل می‌شوند و بتمن باید به دنبال راهی باشد تا جلوی جوکر و همدستانش را بگیرد. دشمنان بروس وین قصد دارند آینده‌ی کشور ژاپن را تغییر دهند.

کمپانی اصلی برادران وارنر در همکاری با Warner Bros. Japan این انیمه را اولین بار در ماه اکتبر و چند روز پیش از برگزاری رویداد کمیک کان نیویورک معرفی کردند. کارگردان این فیلم Jumpei Mizusaki است. در سابقه‌ی شغلی میزوساکی کارهایی چون مانگای JoJo's Bizarre Adventure و سری بازیهای مگا من دیده می‌شوند.

اما باید گفت مهمترین فردی که در ساخت Batman Ninja نقش دارد خالق Afro Samurai یعنی تاکاشی اوکازاکی است. اوکازاکی طراح شخصیت‌های این انیمه است و شخصیت‌های محبوب این کامیک DC را بازسازی کرده است.

هارلی کویین، کت وومن، جوکر و حتی آلفرد (خدمتکار بروس وین) متناسب با انیمه‌های ژاپنی دوباره طراحی شده‌اند. بسیاری تحت تاثیر طراحی این شخصیت‌ها قرار گرفته‌اند.

Batman Ninja در سال 2018 و در کشور ژاپن اکران خواهد شد.

در ادامه تریلر Batman Ninja  را با زیرنویس انگلیسی مشاهده خواهید کرد:

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.