نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 20 آذر 1396
ساعت 13:18

تریلر بازی Guacamelee! 2 در مراسم PSX 2017

0 از 5

مشاهده کنید نسخه دموی گیم پلی بازی Guacamelee! 2

استودیوی Drinkbox که قبلاً بر روی بازی هایی از قبیل Severed و Guacamelee اورجینال کار کرده است، ویدئویی از نسخه دموی گیم پلی بازی بعدی خود تحت عنوان Guacamelee! 2 در مراسم امسال PlayStation Experience نمایش دادد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

وقایع بازی Guacamelee! 2 حدود 7 سال پس از پایان اتفاقات بازی Guacamelee اتفاق می‌افتد. کاراکتر اصلی بازی اورجینال یعنی Juan هم اکنون در بازی Guacamelee! 2 با دختر رئیس ازدواج کرده و بسیار خوشحال است؛ همان دختری که در پایان داستان بازی اورجینال، نجاتش دادید. آنها هم اکنون 2 فرزند دارند. اما یک تهدید جدید اتفاق می‌افتد و کاراکتر Juan مجبور است دست به کار شود.

در نسخه دمویی که از گیم پلی این بازی ارائه شده، می‌توانیم برخی از قدرت ها و توانایی هایی که در بازی Guacamelee! 2 در دسترس و قابل استفاده هستند را ببینیم. همچنین در این ویدئو سیستم نورپردازی نیز نمایش داده شده است. در بازی Guacamelee! 2 می‌توان در نقش یک مرغ بازی کرد؛ بازی کردن در نقش مرغ یک سری قابلیت هایی به شما می‌دهد که کاراکتر Juan آن قابلیت ها را ندارد.

داستان بازی Guacamelee! 2 طولانی تر از بازی اورجینال است. مدت زمان داستان بازی اورجینال حدود 5 یا شش ساعت بود. عنوان Guacamelee! 2 در حال حاضر فقط برای PS4 معرفی شده است. در پایین می‌توانید تریلر نسخه دموی گیم پلی این بازی را که در مراسم PlayStation Experience امسال به نمایش در آمد مشاهده نمایید.

م.حافظ | تریلر | 11/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.