نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 20 آذر 1396
ساعت 12:00

رونمایی شش کاراکتر جدید فصل سوم بازی Street Fighter V

0 از 5

حضور 6 کاراکتر جدید در بسته Street Fighter V: Arcade Edition

استودیوی Capcom شش کاراکتر جدید برای بازی Street Fighter V معرفی کرده است. تعدادی از این کاراکترهای جدید جزء کاراکترهای مطلوب و مورد درخواست طرفداران هستند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

از جمله کاراکترهای جدید معرفی شده برای بازی Street Fighter V می‌توان به بازگشت شخصیت های Sakura و Cody از سری Street Fighter Alpha اشاره کرد؛ همچنین کاراکترهای Sagat و Blanka که از زمان عرضه بازی Street Fighter 2 حضور داشته اند. ضمناً دو کاراکتر جدید G و Falke نیز اضافه شده اند. شخصیت G مردی با ظاهری ریاستمندانه و دارای ریش است. همچنین شخصیت Falke یک خانم مبارز بوده و به نظر می‌رسد وابسته به کاراکتر Ed باشد.

این 6 کاراکتر، محتویات فصل سوم بازی Street Fighter V را تشکیل می‌دهند. قرار است کاراکتر Sakura در تاریخ 16 ژانویه 2018 (برابر با 26 دی 1396) همزمان با عرضه بسته Street Fighter V: Arcade Edition در دسترس قرار گیرد. همچنین یک سری کاستوم های نوستالژی و قدیمی، سبک مبارزه و داستانی برای این کاراکتر ارائه خواهد شد.

هنوز تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن 5 کاراکتر دیگر اعلام نشده است. در پایین می‎‌توانید تریلر سینمایی مربوط به تمامی کاراکترهای فصل سوم Street Fighter V را مشاهده کنید.

از اخبار دیگر مربوط به Street Fighter اینکه مجموعه Street Fighter 30th Anniversary Collection معرفی شده است که شامل 12 بازی این سری خواهد بود از جمله Street Fighter اورجینال، بازی Street Fighter 2، بازی Street Fighter 3: Third Strike و بازی Street Fighter Alpha 3 . این مجموعه در ماه می 2018 (اردیبهشت-خرداد 1397) برای پلتفرم های PlayStation 4، Nintendo Switch ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه Street Fighter 30th Anniversary Collection به این آدرس مراجعه فرمایید.

بسته Street Fighter V: Arcade Edition برای PlayStation 4 و PC در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل تمامی محتویات فصل اول و فصل دوم بازی و همچنین یک سری تغییرات گیم پلی خواهد بود.

تریلر رونمایی کاراکتر Sakura در Street Fighter V: Arcade Edition

تریلر سینمایی کاراکترهای جدید در Street Fighter V: Arcade Edition

م.حافظ | تریلر | 11/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.